niedziela, 5 stycznia 2014

Cukierkowe ombre

Motyw ombre pojawił się już na paznokciach większości blogerek, więc i ja nie omieszkam go u siebie pokazać. Nie będę kłamać, uwielbiam go w każdym zestawieniu kolorów i gdy tylko moja wena mnie opuszcza, wtedy powstaje jakieś ombre. Nawet ostatnio, w związku z kropkową fazą, powstają wzorki z cieniowanych kropek.
sensique swiatnat missselene manicure nailart

Dzisiaj możecie zobaczyć moją cukierkową, biało-różową wersję cieniowania. Pierwszy raz, zamiast gąbeczki kuchennej, użyłam tej do makijażu (kupione w Rossmannie za jakieś grosze). W związku z tym, że posiada ona dużo mniejsze otworki, przejście między kolorami jest mniej widoczne. Jako bazę warto wybrać biały, mocno kryjący lakier. W moim przypadku jest to miss selene o numerze 104 (biały frenchowy odcień).  Różowe lakiery użyte do cieniowania to Essie boom boom room (ciemniejszy róż) oraz Sensique Strong & Trendy Nails o numerze 157 (jaśniejszy róż).
sensique swiatnat missselene manicure nailart

sensique swiatnat missselene manicure nailart

sensique swiatnat missselene manicure nailart

W związku z zakupem farbek akrylowych, już niedługo wypróbuję je do kolejnego ombre i dam Wam znać jak się spisały.

15 komentarzy:

  1. Podoba mi się, a paznokcie masz fenomenalne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję. Powiem Ci, że przejście z kwadratowych paznokci na migdałki to był strzał w 10, bo teraz prawie w ogóle się nie łamią (od razu odpukam:P).

      Usuń
  2. Bardzo ładnie i profesjonalnie wyszło. Mnie się jeszcze nigdy nie udało uzyskać takiego ładnego efektu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trening czyni mistrza:) Mi za pierwszym razem wyszło fatalnie, ale z każdym razem wychodzi coraz lepiej.

      Usuń
  3. Efekt genialny! Jak nie lubię różowego to strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję:) A co do różu, to ja chyba nigdy z niego nie wyrosnę;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  6. moje ulubione kolory :) genialne przejscie Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oho, bardzo dziękuję:) Co do gradientu to nadal trenuję:)

      Usuń
  7. ale cudne paznokcie! piękny gradient!

    OdpowiedzUsuń