czwartek, 15 maja 2014

Płytki do stempli od strony technicznej

Temat stempli wciągnął mnie dosyć mocno, więc kolekcja płytek powoli się powiększa. Dzisiaj przedstawię Wam mój najnowszy nabytek, czyli 4 duże płytki z całopaznokciowymi wzorami.

nail nailart promoto-promoto allegro

O tych płytkach wspomniała ostatnio B na facebook’u. Jako że użytkownik PROMOTO-PROMOTO na allegro jest mi dobrze znany, gdyż zamówiłam już u niego wiele ozdób do paznokci, skusiłam się na 4 duże płytki, a każda z nich posiada w komplecie stempel i zdzierak. Koszt jednej to 15 zł, więc cena bardzo przystępna. Tradycyjnie szybka i bezproblemowa wysyłka (nie, to nie jest post sponsorowany, po prostu wyjątkowo sprawnie to wszystko im wychodzi). Wracając do samych płytek, to mają one wielkość 10,4x14,5 cm, a pojedynczy wzór to ok. 1,3-1,4x1,6-1,7 cm. W związku z tym, osobom o większych paznokciach, płytek nie polecam, bo nie przykryją całej powierzchni pazurka (moje na szczęście łapią się całe:). Same wzory odbijają się bardzo dobrze, poza kilkoma wyjątkami, których po prostu nie potrafię przenieść na gumową część stempla (zbyty duża powierzchnia wyżłobienia, mam nadzieję, że wiecie o co chodzi). Odnośnie kompletowego stempla, to posiadam identycznie wyglądający z BPS, który ma dużo fajniejszą gumę, ale ten też jest przyzwoity. Moja kolekcja zawiera płytki o numerach XY12, XY13, XY15 i XY16. Podsumowując, myślę że dla osób zaczynających stemplowanie, tak jak ja, płytki te są bardzo fajnym wyborem. Następne pewnie będą MoYou:P

Płytki przychodzą z naklejoną folią ochronną po stronie wzorów.

 mani manicure stemple stamp stamping

Płytka XY12

Płytka XY13

Płytka XY13

Płytka XY15

Płytka XY16

nail nailart promoto-promoto allegro

mani manicure stemple stamp stamping

Po lewej stempel z kompletu, po prawej z BPS.

37 komentarzy:

  1. Fajne te płytki, pewnie się na jakąś w przyszłości skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. trzeba sie im bliżej przyjżeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne są i fajne, tylko niestety dla mnie za małe :(:(:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mowiac myslalam ze beda ciut wieksze, ale ja sie jeszcze na nie lapie.

      Usuń
  4. szkoda ze nie pokazałas jak odbijaja sie przykładowe stemple :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwie plytki odbilam na kartce i nie mialam sily na wiecej, bo katarzysko mnie meczy, ale takie byly plany;) a nie chcialam wrzucac polowy, ale w kolejnych notkach beda na pazurkach;)

      Usuń
  5. skoro dobrze się odbijają to muszę zamówić! biorę nr 13 i 16 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są drogie, dobrze się odbijają więc warto zamówić:)

      Usuń
  6. Strasznie mają fajne wzory ;) pewnie zaopatrze się w nie w najbliższym czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie właśnie skusiły ciekawe wzorki:) Swoją drogą są to kopie wielu wzorków płytek z BPS:P

      Usuń
  7. Płytki świetnie się prezentują, patrzyłam na nie na allegro i porządnie zastanawiałam się nad ich zakupem :) Czekam na Twoje zdobienia z ich wykorzystaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam otwarte wszystkie płytki w zakładkach i dumałam, ostatecznie w wyborze pomógł mąż;)

      Usuń
  8. Już ich nie ma :(( grr jestem zła że nie kupiłam jak były... Mam nadzieję że jeszcze będą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sorki- są. Albo jestem ślepa albo zmyliło mnie to że wpiswywałam "blaszki/ płytki" a to jest nazwane "stemple do zdobień" :P Stempel to jest coś innego ale dobra, ważne że są. Teraz najgorsze-wybieranie :D

      Usuń
    2. Oj tak, kwestia nazewnictwa i mi sprawiała problem podczas pisania notki, sama sie na tym łapałam, że zamiast pisać płytka pisałam stempel:P Bierz wszystkie:D

      Usuń
  9. no no piękne wzory i kusisz ja zaś w przyszłym mies myślę na d MoYou ale się zastanowię jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz może czy MoYou można dostać w Anglii stacjonarnie?

      Usuń
  10. właśnie boję się tych płytek, że będą mi za małe :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam malutkie pazurki (wąska płytka i nawet przy większej długości pozostają małe), także do większych polecę raczej te, które jakiś czas temu przedstawiała bodajże Hinata na swoim blogu.

      Usuń
  11. Oj,chyba się skuszę na nie w przyszłym miesiącu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to widzę, że jest trochę chętnych jest na :)

      Usuń
  12. Dzisiaj je oglądałam. :) Tyle tylko, że mam problem ze stemplami - pierwszy odbija wzorki częściowo, drugi zaś w ogóle. :( Ale skoro piszesz, że te z zestawu są ok, to chyba niedługo skuszę się na jedną płytkę na próbę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafić na dobry stempel jest na prawdę trudno. Ja mam chyba ze 4 i dopiero ten z BPS mnie usatysfakcjonował....obstawiam że KAND byłby najlepszy, ale te z allegro dają radę:)

      Usuń
  13. aaale dużo stempli na tych płytkach :D super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokuszę się o stwierdzenie, że chyba nawet za dużo, bo dużo czasu tracę na wybór wzorka;)

      Usuń
  14. Ale teraz będzie zdobień :d Fiu fiu :D

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja właśnie zastanawiam się,czy skusić się na płytki z Promoto. Trochę boję się, że wzorki mogą się średnio odbijać.

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba zamówię małe co nieco ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. witam, niemoge odnalesc ich na allegro....moge prosic o link np na maila ewelinamuranowska86@wp.pl z gory dziekuje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam taką samą prośbę co anonimowy ;) wiesz może gdzie są jeszcze dostępne ? promoto promoto już nie ma ;<

    mój email: monikakarasiewicz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń