poniedziałek, 24 listopada 2014

Frozen

I przychodzi ten moment, gdy trzeba przegrupować szafę i  zaopatrzyć ją w gadżety zimowe. Apaszki idą w kąt, a czapki i szaliki to podstawa. Na nic zdają się pastelowo-kwieciste zdobienia. Cytując klasyka: „Winter is coming.”


Zima to dla mnie przede wszystkim biel, błękit i skrzące się gwiazdki. Bajka Kraina lodu (jeżeli nie znacie, to migiem obejrzyjcie) jest moim wyobrażeniem o tej najchłodniejszej porze roku. W tym stylu wykonałam dzisiejsze zdobienie. Pomalowałam paznokcie na biało lakierem Sally Hansen Xtreme wear nr 300 White On i wykonałam niebieski gradient. W tym celu użyłam trzech niebieskich lakierów: najjaśniejszy to nr 37 z AllePaznokcie, pośredni to Delia Coral prosilk nr 146 a najciemniejszy to Essie butler please. Następnie dodałam dwie warstwy brokatowego lakieru Golden Rose Paris nr 98. Kolejnym krokiem było namalowanie śnieżynek za pomocą wspomnianego już lakieru SH. Całość pokryłam Seche Vite.







Czy udało mi się Was chociaż odrobinę zmrozić? 

25 komentarzy:

  1. O nie, o nie, zima już puka do drzwi :( nein !! Paznokcie śliczne, nie zmroziły mnie bo kojarzą się raczej z takim fajnym puchatym śniegiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie, śnieg mógłby być tylko w górach:)

      Usuń
  2. piękne, choć nie lubię mrozu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie, bo się człowiek musi opatulić zanim wyjdzie na dwór;)

      Usuń
  3. Pięknie a już zaczynam myśleć o zimowo-świątecznych zdobieniach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trzeba już zacząć, żeby się wyrobić:)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne kolory,moje ulubione a ten gradient i gwiazdki wyszły Ci cudownie

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! są idealne ! też takie chcę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) No to pędzel w dłoń i próbuj:)

      Usuń
  7. Ja już marzę o tym, żeby chociaż parę płatków u mnie spadło, wtedy podobne zdobienie od razu wyląduje na moich paznokciach :D
    Twoje jest boskie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, płatków, a tu zaraz pewnie będzie ciapa i chlapa:P No i dziękuję:)

      Usuń
  8. Świetne :-) chociaż za zimą nie tęsknię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie, ja w ogóle nie czuje że święta tuż tuż, a o zimie już nie wspomne

    OdpowiedzUsuń
  10. nie przepadam za zimą, ale ta na Twoich paznokciach jest wyjątkowo pozytywna :D super zdobienie, piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń