wtorek, 11 listopada 2014

Rajstopki

Jak wskazuje tytuł posta, dzisiaj zobaczycie moją wersję rajstopowo-koronkowych paznokci.

mani manicure nailart nails czarne kwiatki

Po kilku tego typu zdobieniach zauważonych w Internecie, postanowiłam w końcu wykonać takie u siebie. Myślę, że jest to zdobienie raczej kontrowersyjne . Jednym się podoba, innym nie a ja nie jestem do końca pewna po której stronie stoję :P Pierwsza rzecz jaka była mi potrzebna, to czarny półtransparentny lakier w stylu sheer tintsów Opi. W tym celu wkropiłam czarny lakier Wibo Express Growth nr 34 (ilość kropli na tzw „oko”) do końcówki nabłyszczacza z miss sporty (leżał wieki, a cały czas ma płynną konsystencję) i dokładnie wymieszałam. Stworzoną bazą pokryłam każdy paznokieć i wspomnianym wyżej lakierem namalowałam obwódki. To była dla mnie chyba najtrudniejsza sprawa, niby ręka wprawiona we wzorkach, ale narysowanie idealnej linii było wyzwaniem. Na koniec dodałam stemplowe kwiatki z płytki XY13 i całość pokryłam matującym topem Celebrity Nails z Wibo. Powiem Wam, że bije on na głowę inne zmatowiacze które posiadam, a był najtańszy. A jak Wam podobają się rajstopowe pazurki?







19 komentarzy:

  1. Samo w sobie mani bardzo fajne, ale mi średnio podoba się, jak widać wolny brzeg... może gdyby go wybielić, to lepiej by to wyglądało. Ale samo w sobie mani przyjemne i jak zawsze u Ciebie - perfekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Mnie też "boli" ten wolny brzeg, dlatego niektóre zdobienia lepiej wyglądają na krótkich paznokciach:P Też myślałam o wybieleniu, nawet od spodu:)

      Usuń
  2. mi się podoba ;) takie prawie negative space ;) też myślałam, żeby zrobić coś podobnego, ale chyba mam na razie za krótkie pazurki ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Zrób takie, myślę że na krótkich może wyglądać lepiej:)

      Usuń
  3. Mi też średnio widzi się ten wolny brzeg i chyba zrobiłabym go w formie czarnego frencha ;) Reszta bez zmian - bardzo fajnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten wolny brzeg to także moja zmora, następnym razem pomaluje pazurki na cielisty kolor i może będzie lepiej:)

      Usuń
  4. bardzi ciekawe zdobienie, takie inne

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba i bede musiala kiedys sprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj:) Wyjątkowo "ciekawie" się je nosi;)

      Usuń
  6. Podoba mi się efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi sie podoba, ale tylko do momentu wolnego brzegu. Końcówka jakoś mnie wizualnie drażni :) Sądzę, że na krótkich paznokciach zakochałabym sie w tym zdobieniu od razu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo, chociaż nie powinnam tego pisać:P

      Usuń
  8. Podoba mi się ten efekt - świetnie zrobiony!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja osobiście uwielbiam rajstopkowe mani - sama robię dość regularnie (białe lub czarne rajstopki) - Twoje bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) A z białymi muszę spróbować, nie robiłam;)

      Usuń