niedziela, 16 marca 2014

Uskrzydlone

Holo Top skradł moje serce już na samym początku, więc dzisiaj kolejne zdobienie z jego wykorzystaniem.



Tradycyjnie już, wzór rozwijał się w trakcie malowania. Zaczęłam od wykonania gradientu dwoma lakierami. Paznokcie pomalowałam dwiema warstwami jasnoniebieskiego lakieru nr 37 z AllePaznokcie, a na końcach dodałam Lilacism od Essie. Dodam, że obydwa lakiery kryją świetnie (dwie warstwy są bardzo zadowalające). Całość pokryłam Holo Topem (teraz już B. a star:D) i na tym miałam zakończyć zdobienie. Jednak przypomniało mi się, że widziałam kiedyś genialne zdobienie przypominające skrzydła motyla. No to do dzieła. Wzięłam pierwszy lepszy czarny lakier (w tym przypadku Miss Sporty), cieniutki pędzelek do zdobień i po godzinie myślałam, że plecy mi odpadną (tak, wygodne miejsce do malowania to podstawa):P Ale moja dumna mina po wykonaniu tego dzieła była bezcenna:D Na koniec, motylki zostały pokryte Seche Vite, który pościągał końcówki tak mocno, że chyba czas go wymienić na nowy.





Podsumowując, myślę, że powinnyśmy nosić B. na rękach za ten top, bo zamienia on zwykle zdobienia w iskierki.

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Tylko te nieszczęsne końcówki, no ale coś za coś:P

      Usuń
    2. Wcale te końcówki się tak nie rzucają w oczy :) Zdobienie przykuwa uwagę, więc końcówki schodzą na drugi plan :D

      Usuń
    3. No może i masz rację :) Ale mnie zdenerwował SV strasznie tym ściąganiem, połowa butelki a zgluciał niemiłosiernie.

      Usuń
  2. Wow, ślicznie wyszły, takie bajkowe motylki <3 Warto było poświęcić tyle czasu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Czasu trochę poszło nie powiem, bo i gradient i dziubanie pędzelkiem:P Ale też kojarzy mi się to z takim bajkowym motylkiem :D

      Usuń
  3. Cudowne, wiosenne pastelki, wyszło pięknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że się podobają:) A pastele uwielbiam;)

      Usuń
  4. świetny pomysł, piękne wykonanie. jestem pod ogromnym wrażeniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo ale piękności!! cudnie Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo popadnę w samozachwyt:P Dzięki piękne:)

      Usuń
  6. Wygląda przepięknie! Czasami warto poświęcić trochę czasu i wyczarować takie ładne zdobienie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, a jaki człowiek jest potem z siebie zadowolony:)

      Usuń
  7. Jak ja Ci zazdroszczę tej anielskiej cierpliwości do takich zdobień... Pięknie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Moi znajomi też się dziwią, jak można tyle czasu malować paznokcie:P

      Usuń