poniedziałek, 10 marca 2014

Akrylowe water marble

Farbki akrylowe powoli pokrywały się kurzem, więc musiałam coś z nimi wykombinować:) Zainspirowana zdobieniem Nailuminium, do którego stworzyła tutorial, postanowiłam wykonać swoją, niebieską wersję.


Nie będę dokładnie opisywać sposobu wykonania tego zdobienia, bo najlepiej wzorować się właśnie na tutorialu, ale podam kilka cennych wskazówek, które nasunęły mi się już po pomalowaniu. Po pierwsze uważajcie, żeby rozwodnioną białą farbką akrylową nie pozalewać skórek (miałam potem ogromny problem aby je domyć). Po drugie możecie tak jak ja, do wchłaniania nadmiaru wody zamiast chusteczki używać wacika (jakoś tak było mi wygodniej). Kolejna wskazówka dotyczy kolorowej farbki akrylowej, ważne aby stosunkowo mocno ją rozwodnić i trafić w odpowiednią konsystencję, bo inaczej się brzydko „rozchodzi". Tutaj po prostu trzeba próbować, a że mokre farbki świetnie schodzą wacikiem, to w razie czego raz dwa i zmazane i zaczynamy od nowa. Powodzenia.






 A czy wam zdarza się malować farbkami akrylowymi?

2 komentarze:

  1. mm, I like this! and I like to see, that my tutorial was understandable enough to you, cause many people didn't get it :D
    (funny thing, I'm Czech and I tried to read the post, didn't understand it well, but at least a little ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahoj! Thank you very much:) I admit that my husband helped me understand your tutorial ;)

      Polish and Czech have some similar words;) Also i know some Czech words because i have family near the border.

      Usuń