niedziela, 1 czerwca 2014

Sally Hansen razy 2

Dzisiaj pokażę Wam, co wymodziłam z dwoma lakierami, które przywędrowały do mnie z Anglii, za sprawą przylotu rodzinki (tak, oni wiedzą co mi kupować:P).

Sugar coat smooth and perfect cukrowa posypka naklejki wodne

Obydwa lakiery już jakiś czas miałam w planach zakupowych, więc moja radość była duża, gdy je dostałam. Tego samego dnia zostały oczywiście przetestowane. Pierwszy z nich to piaskowy lakier Sugar Coat z Sally Hansen w kolorze nr 400 Sweetie. Jest to jasnożółty kurczakowy kolor. Co do faktury, to muszę Wam powiedzieć, że żaden z moich piasków nie ma tak dużych drobinek. Idzie za tym nierównomierne ich rozmieszczenie, ale da się to opanować. Dwie warstwy ładnie kryją, a lakier trzymał się bardzo długo. Drugi lakier to Smooth and Perfect także z Sally Hansen, w kolorze 07 Sea. Jest to rozbielona mięta, która cudownie wygląda w buteleczce. Niestety ma bardzo słabe krycie. Ja nałożyłam trzy warstwy na biały lakier Selective GR, bo inaczej był mało „zielony” (nie lubię, jak widać granicę na długich paznokciach więc może na krótszych sprawdzi się bez białej bazy). Do kompletu dorzuciłam jeszcze naklejki wodne (kolorowe kwiatki  ze złotymi gwiazdkami) i całość była gotowa;) Mam nadzieje, że tak jak ja, lubicie letnie kolorowe pazurki.

Mani manicure nails nails nailart sally hansen piasek


Sugar coat smooth and perfect cukrowa posypka

Mani manicure nails nails nailart sally hansen piasek

14 komentarzy:

  1. bardzo ładne połączenie!
    też mam ten piasek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. coś pięknego! świetne są ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko pasuje do siebie i do tego świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko świetnie do siebie pasuje , bardzo podobają mi się te naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naklejki wodne to po stemplach moja ulubiona metoda zdobienia:)

      Usuń
  5. cudownie! ;) lakiery jak lakiery :d ale te paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. mam taki SH tylko zielony, faktycznie ma dość grubą fakturę ;) a Twój ma śliczny kolor. fajne połączenie z naklejkami :)

    OdpowiedzUsuń