wtorek, 25 lutego 2014

A + Pa złotko = duet idealny

Colour Alike lubi nas rozpieszczać. Dwa tygodnie temu zorganizowali darmową wysyłkę. Ja oczywiście (w sumie jak zwykle) dałam się skusić. Ale tym razem wyczekiwałam listonosza z wypiekami na twarzy, bo w paczuszcze znajdowały się Holo Top, typografia A i Pa złotko:D Dwa z nich pokażę Wam dzisiaj.

colouralike typografia pazłotko seche vite white gold

Białe lakiery to w mojej kolekcji podstawa więc typografia A musiała się w końcu w niej znaleźć. Jest to piękny lakier, który nie daje efektu „korektora na paznokciach”, tylko czystą i delikatną biel. Krycie niestety jest na poziome średnim, ale trzy warstwy przy dosyć szybkim schnięciu załatwiają sprawę. Pod światło można zauważyć lekki shimmer, który znika po pomalowaniu paznokci. Jako, że Pa złotko korciło mnie równie mocno, to na samej typografii się nie skończyło. Przykleiłam tasiemki wzdłuż paznokci, a całość pokryłam grubą warstwą złotego lakieru tworząc tzw. spodniowo-piżamowe paski. Bardzo lubię ten efekt, jest subtelny a zarazem ciekawy. Całość pokryłam Seche Vite (w tym temacie jestem monotematyczna :P). 

mani manicure nail nails paznokcie nailart

colouralike typografia pazłotko seche vite white gold

 mani manicure nail nails paznokcie nailart

colouralike typografia pazłotko seche vite white gold

mani manicure nail nails paznokcie nailart

colouralike typografia pazłotko seche vite white gold

A co wy myślicie o lakierach Colour Alike?

14 komentarzy:

  1. biały kolorek super :) ale złoto jak dla mnie jest zbyt żółte :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, mogłoby być w kolorze 'starego złota" :)

      Usuń
  2. faktycznie trochę zbyt żółty, ale i tak pazurki wyglądają pięknie.. A na ten biały się czaję i czaję, ale chyba mnie namówiłaś:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biały jest śliczny:) Ale ponoć Biała Fabryka od CA też jest fajna:)

      Usuń
  3. Typografia bardzo mi się podoba. Za złotem nie przepadam, chociaż w tym wydaniu przypadło mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, Typografia im sie udała:) Ja mam jeszcze J i też jest cudowny:)

      Usuń
  4. śliczne zdobienie, chociaż to złoto zupełnie nie w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim chyba też nie do końca, ale w tym zestawieniu mi się spodobało:)

      Usuń
  5. Ślicznie Nat. ! I zdjęcia jakie fajne, całkiem inne , albo mi się wydaję :P ale podoba mi się ogromnie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) A co do zdjęć, to może to ta nowa fioletowa pościel:P

      Usuń
  6. bardzo ładnie! lubię takie paseczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio chyba jakaś moda na paseczki, więc i ja jej uległam:)

      Usuń
  7. Byłam pewna, że pod złotym masz liliowy lakier :D
    Duet rzeczywiście idealny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki:) Na moim Instagramie można zobaczyć podobne zdobienie ale niebiesko-złote (wyglądają jak dziadkowa piżama:P)

      Usuń